Naše historie

Vznik společnosti v květnu 2001. Zakladatel společnosti, pan Dvořáček, má mnohaleté zkušenosti s dovozem z Asie a dalších zemí. Myšlenka vzniká na základě množících se poptávek, které přichází do jeho bývalé společnosti - velkoobchodu s hračkami - společnosti poptávají balóny, plyšové hračky, nafukovačky. Vzhledem k tomu, že poptávky chodí v průběhu celého roku, zákazníci platí ve lhůtách, na které nejsme z velkoobchodu hraček zvyklí, nedochází k vratkám, tak jak je tomu v hračkářském odvětví, kdy se po Vánocích, které tvoří polovinu vašeho celoročního obratu, nezanedbatelná část vrací ze sítí a obchodů poškozená, neprodejná, nazaplacená. Reklamní byznys se zdá trochu jako ráj na zemi. Takže se do něj pouštíme plnou parou, vzhůru do nekonečna a ještě dál :-), jak zní naše oblíbená hláška z filmu Toystory.

Časová osa

Květen 2001 - založení společnosti

  • 2002

    Směr udávající rozhodnutí: jsme malá firma a chceme najít několik velkých zakázaníků pro "které se rozkrájíme". Baví mi kosmetika, takže hledám, čím zaujmout nadnárodního zákazníka - cesta do Asie a to nejdůležitejší, vybrat kvalitní a spolehlivé dodavatele. Soustředili jsme se na výrobce tašek, chceme vytvořit nabídku kosmetických taštiček a balení a oslovit korporáty typu Beirsdorf, Henkel, L´Oréal.

  • 2003 

    Získání prvního velkého klienta, společnost Beirsdorf, a.s. která nabízí značku Nivea.

  • 2004

    Podařilo se nám získat dalšího úžasného klienta, společnost L´Oréal, pod kterou spadá například Maybelline a Garnier, Vichy, La Roche Posay. 

  • 2005 

    Získání dalšího skvělého zákazníka, tentokrát z oblasti tabakového průmyslu

  • 2007

    Změna sídla společnosti z Prahy 2 do Zdiměřic, obci na okraji Prahy. Rozhodli jsme se realizovat kancelář v rámci bydlení. Toto rozhodnutí nám ušetří spoustu času a peněz na dojíždění. 

  • 2008 

    Celosvětová krize dopadá s velkou silou dopadá i na reklamní byznys, vynakládáme veškeré úsilí, aby se nám podařilo krizi překonat. Významný útlum. Zároveň jsme se ale rozhodli stát se členy PSI, hlavně proto, že naši klienti stále více po náš požadovali veškerý servis - nejen dovoz reklamních předmětů z Asie ale i produkty, které mohou mít v podstatně nižších množstvích a obratem. Vstup do PSI nám rozšířil naši nabídku pro nás neuvěritelným způsobem.

  • 2020

    Další krize, která dopadá na celý svět silou největší a reklamní byznys padá na své snad absolutní minimum od počátku jeho vzniku. Jediné "reklamní" předměty, které se prodávají jsou roušky, antibakteriální gely, rukavice. Snažíme se přežít, soustředit se na věci důležité, rodinu a vzdělávání. 

  • 2021

    Situace s Covidem se nelepší a ani situace v reklamním oboru není růžová, v podstatě jsme na absolutních minimech a jen díky některým našim věrným zákazníkům se držíme. Jediné velké plus této doby pro naši společnost jsou naše nové webové stránky www.smile-company.cz - stránky s téměř sto tisíce reklamních produktů na jednom místě.

  •  
  •  

  •